1.’’Морський бій”
Крок 1. Визначте ключове слово теми уроку.
Крок 2. Зашифруйте його за допомогою цифр і букв.
Крок 3. Попросіть дітей розшифрувати й оголосити тему уроку.
Крок 2. Зашифруйте його за допомогою цифр і букв.
Крок 3. Попросіть дітей розшифрувати й оголосити тему уроку.
2. "Мозковий штурм”
(робота в групах або фронтально зі всім класом)
Крок 1. Поділіть дітей на групи по 5-7 осіб.
Крок 2. Чітко визначте проблему або тему для «Мозкового штурму».
Крок 3. Працюйте в колі.
Крок 4. Оберіть головуючого (спікера групи), який веде обговорення і заохочує появу нових ідей. Головуючий повинен заохочувати кількість,
а не якість ідей.
Крок 5. Дайте дітям час на роздуми для того, щоб збільшити появу нових ідей.
Крок 6. Дотримуйтесь правил «Мозкового штурму».
• Жодної критики.
• Запозичення інших ідей є нормальним явищем.
• Велика кількість ідей бажана.
• Оцінка приходить пізніше.
• Крок 7. Діліться ідеями циклічно.
(робота в групах або фронтально зі всім класом)
Крок 1. Поділіть дітей на групи по 5-7 осіб.
Крок 2. Чітко визначте проблему або тему для «Мозкового штурму».
Крок 3. Працюйте в колі.
Крок 4. Оберіть головуючого (спікера групи), який веде обговорення і заохочує появу нових ідей. Головуючий повинен заохочувати кількість,
а не якість ідей.
Крок 5. Дайте дітям час на роздуми для того, щоб збільшити появу нових ідей.
Крок 6. Дотримуйтесь правил «Мозкового штурму».
• Жодної критики.
• Запозичення інших ідей є нормальним явищем.
• Велика кількість ідей бажана.
• Оцінка приходить пізніше.
• Крок 7. Діліться ідеями циклічно.
3.Діаграма Вена
Крок 1. Об’єднайте учнів в пари і дайте завдання.
Крок 2. Попросіть дітей проаналізувати отриману інформацію і заповнити діаграму Вена.
Крок 3. Для цього діти будують два або більше великих кола, які частково накладаються одне на одного так, що посередині утворюється спільний простір.
Крок 4. Діти заповнюють дві частини кола, відведені для протиставляння ідей.
Крок 5. У центральному секторі записуються спільні ознаки для обох елементів.
Крок 1. Об’єднайте учнів в пари і дайте завдання.
Крок 2. Попросіть дітей проаналізувати отриману інформацію і заповнити діаграму Вена.
Крок 3. Для цього діти будують два або більше великих кола, які частково накладаються одне на одного так, що посередині утворюється спільний простір.
Крок 4. Діти заповнюють дві частини кола, відведені для протиставляння ідей.
Крок 5. У центральному секторі записуються спільні ознаки для обох елементів.
4.Мікрофон
Крок 1. Попросіть дітей висловити мету уроку: «Сьогоднішній урок навчить мене...».
Крок 2. Запропонуйте дітям якийсь предмет, який буде виконувати роль «уявного» мікрофона.
Крок 3. Надавайте слово тільки тому, хто отримує «уявний» мікрофон.
Крок 4. Запропонуйте учням говорити швидко й лаконічно.
Крок 5. Не коментуйте та не оцінюйте подані відповіді.
Крок 6. Прикріпіть на дошку аркуш паперу з конкретними очікуваними результатами.
5.Абетковий суп
Крок 1. Розрізати абетку чи взяти картки зі звуками.
Крок 2. Кожен учень витягує з кошика по літері чи звуку та придумує підсумкове речення на тему, яке починається з цієї літери, або з цього звука.
Крок 1. Попросіть дітей висловити мету уроку: «Сьогоднішній урок навчить мене...».
Крок 2. Запропонуйте дітям якийсь предмет, який буде виконувати роль «уявного» мікрофона.
Крок 3. Надавайте слово тільки тому, хто отримує «уявний» мікрофон.
Крок 4. Запропонуйте учням говорити швидко й лаконічно.
Крок 5. Не коментуйте та не оцінюйте подані відповіді.
Крок 6. Прикріпіть на дошку аркуш паперу з конкретними очікуваними результатами.
5.Абетковий суп
Крок 1. Розрізати абетку чи взяти картки зі звуками.
Крок 2. Кожен учень витягує з кошика по літері чи звуку та придумує підсумкове речення на тему, яке починається з цієї літери, або з цього звука.
6.”Мозкова атака”- карусель
Крок 1. Оберіть тему, яку можна розбити на підтеми чи підгрупи запитань.
Крок 2. Напишіть кожне питання або підтему на окремому аркуші.
Крок 3. Розділіть учнів на групи по 4—5 осіб.
Крок 4. Роздайте кожній групі по таблиці.
Крок 5. Оберіть, хто буде записувати ідеї (секретар), та роздайте їм кольорові маркери.
Крок 6. Вкажіть час, за який потрібно дати відповідь на запитання.
Крок 7. Кожна група передає свої таблиці по колу.
Крок 8. Продовжуйте вправу доти, доки кожна група не дасть відповіді на всі запитання.
Крок 9. Кожна група закінчує свій рух на таблиці, з якої почала.
Крок 10. Вивчити таблиці і звернути увагу на те, що було додано іншими групами.
Крок 1. Оберіть тему, яку можна розбити на підтеми чи підгрупи запитань.
Крок 2. Напишіть кожне питання або підтему на окремому аркуші.
Крок 3. Розділіть учнів на групи по 4—5 осіб.
Крок 4. Роздайте кожній групі по таблиці.
Крок 5. Оберіть, хто буде записувати ідеї (секретар), та роздайте їм кольорові маркери.
Крок 6. Вкажіть час, за який потрібно дати відповідь на запитання.
Крок 7. Кожна група передає свої таблиці по колу.
Крок 8. Продовжуйте вправу доти, доки кожна група не дасть відповіді на всі запитання.
Крок 9. Кожна група закінчує свій рух на таблиці, з якої почала.
Крок 10. Вивчити таблиці і звернути увагу на те, що було додано іншими групами.
7.”Асоціативний кущ”
Крок 1. Визначається одним словом тема, над якою буде проводитись робота.
Крок 2. Учні повинні згадати все, що виникає в пам’яті стосовно цього слова.
Крок 3. Вчитель дає опорні слова – підказки у вигляді своєрідного «куща», який поступово «розростається» за допомогою відповідей учнів.
Даний метод універсальний, бо збагачує словниковий запас учнів на будь-якому етапі уроку.
Немає коментарів:
Дописати коментар